SARE SOZIALEI BURUZKO IKASTAROA

Pertsona ekintzaileei eta enpresari txikiei bideratutako 12 orduko prestakuntza eskainiko du Urola Kostako Udal Elkarteak.

Ikastaroaren helburu nagusia da ekintzaileei eta enpresariei sare sozialen inguruko erabilera profesionalago bat eskaintzea. Beti ere, marketin eta komunikazio erreminta gisa ulertuta, sare sozialen bitartez bezero berriengana iritsi eta sarean beraien ikusgaitasuna areagotu dezaten.

Guztira, 12 orduko prestakuntza eskainiko da  Urola Kostako Udal Elkartearen egoitza nagusian.  4 orduko 3 saiotan antolatu da ikastaroa. Hiru egunez jarraian izango da ikastaroa; urtarrilaren 28tik 30era bitartean, goizez: 09:30etik 13:30era.
Hona hemen prestakuntza saioetan diren gaiak;
  • Sare sozialetarako estrategia digitala: helburu orokorra eta helburu publikoa.
  • Facebook eta Instagram kontuei ahalik eta etekin handiena ateratzeko gakoak.
  • Twitter, Youtube, Vimeo eta Linkedin bezalako sare sozialen gaineko errepasoa.
  • Nola iritsi tokian tokiko publikoarengana? Google My Business.
  • Edukiak sare sozialetan: zertaz eta nola komunikatu.
  • Edukiak programatzeko aplikazioak.
  • Iruzkin eta kritiken gaineko kudeaketa.
Informazioa eta izen-ematea: 
Izena eman edota informazio gehiago jasotzeko, idatzi iezaguzu e-mail bat edo jarri harremanetan telefono bidez:
 
Urola Kostako Udal Elkartea 
Enpresa Sustapena (Johanna Pino) // Tel. 943 890808 // jpino@urolakosta.eus

La Mancomunidad Urola Costa ha organizado una formación de 12 horas dirigido a personas emprendedoras o responsables de microempresas.

El objetivo principal del curso es dotar a las personas participantes de una visión profesional del uso de las redes sociales como herramientas de marketing y comunicación con las que obtener más visibilidad en Internet y llegar a nuevos públicos.

En total, será una formación de 12 horas y el curso se ha organizado en 3 días consecutivos: desde el 28 al 30 de enero. Todas las clases se impartirán en la sede de la Mancomunidad Urola Kosta; en horario de mañana, de 09:30 a 13:30 horas.
A continuación, se detalla el temario del curso:
  • Estrategia digital en redes sociales. Objetivos, público al que se quiere llegar.
  • Cómo sacar más partido a tus cuentas en Facebook e Instagran.
  • Repaso del resto de redes mayoritarias: Twitter, Youtube, Vimeo, Linkedin…
  • Llegar al público local: Google My Business.
  • Contenidos en redes sociales: ¿De qué hablo a mi audiencia? ¿Cómo la engancho?
  • Aplicaciones para programar contenidos.
  • Gestión de comentarios y críticas.

Información e inscripción
Para obtener más información o inscribirse en el curso, puedes enviarnos un e-mail o bien contactar por teléfono:
Urola Kostako Udal Elkartea 
Enpresa Sustapena (Johanna Pino) // Tel. 943 890808 // jpino@urolakosta.eus

Share on Google Plus

Zarautzgazte

Zarauzko Udaleko Gazteria Departamentuko webgunea. Zerbitzuak: Gazte Informazio Bulegoa, Gaztelekua, Ludoteka eta Gazteria Plana